Logo

Logo

Visittkort

Visittkort

Nettside

Nettside

Krus

Krus

 

iizy

Utfordring
Da Faktum Software sin avdeling for Fakturaoverføring kom til oss, ønsket de å ta selskapet et steg videre. De ønsket å framstå som moderne og fremoverlente. I tillegg så de behovet for en skikkelig kommunikasjonsstrategi.

Løsning
Løsningen ble å kjøre Skarp-modellen. Når vi jobber med Skarp-modellen ser vi på hvilke type kunder vi vil være attraktive for i fremtiden, og hva vi skal være gode på ovenfor disse kundene, med tanke på kunnskap, løsninger og produkter. Vi ser på måter å tenke på, måter å tilnærme seg markedet på, måter å løse ting på, og til slutt; måter å presentere seg på.  Vi startet med workshop og kartlegging. I etterkant av workshopen utarbeidet vi kommunikasjonsstrategi og jobbet med nytt uttrykk.  Firmaet lager løsninger som forenkler fakturaoverføring, derav det nye navnet iizy fakturaintegrasjon. Vi har stått for kommunikasjonsstrategi, nytt navn, ny grafisk profil, nettsider, rebranding-kampanje og diverse markedsmateriell og give aways.

iizy.no